search
Zadzwoń do nas: 507 603 601

Polityka zwrotów

Aby zwrócić towary zakupione w sklepie internetowym SZAFIROWY.PL, prosimy uzupełnić formularz odstąpienia od umowy zawieranej drogą elektroniczną i dołączenie do przesyłki z produktami podlegającymi zwrotowi. Będziemy wdzięczni za dołączenie informacji co było powodem rezygnacji, dzięki Państwa opiniom będziemy mogli ulepszyć nasze oferty w przyszłości.

Odsyłane produkty prosimy starannie przygotować do wysyłki, tak by nie były możliwe uszkodzenia w trakcie transportu. Najlepiej skorzystać z opakowania, w którym zostały do Państwa wysłane. W przypadku jego braku można produkty zapakować w inne zabezpieczające opakowanie jednakże bardzo prosimy o szczególną dbałość w przygotowaniu przesyłki.

Zwracane towary nie mogą wykazywać oznak nabytych uszkodzeń. W innym przypadku możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu lub odmówić jego przyjęcia.

Odstąpienie od umowy

Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od czasu doręczenia przesyłki. Termin uważa się za zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed upływem czternastu dni. Nie wymagane jest podawanie przyczyny. Aby skorzystać z prawa zwrotu należy skontaktować się z Obsługą Klienta sklepu SZAFIROWY.PL, zgłaszając swoją wolę. Kontakt możliwy jest przez formularz na stronie sklepu, mail lub telefon.

Zwracany produkt należy odesłać na własny koszt przesyłką rejestrowaną na adres firmy: PANGEA Global Trade sp. z o.o., Kornatka 223, 32-410 Dobczyce.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem ani kierowanych do paczkomatu.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy konsument otrzyma zwrot kosztów zakupu produktu i jego dostawy. Rozliczenie płatności następuje do 14 dni po odebraniu przesyłki zwrotnej. W razie wysyłki zwracanych produktów przesyłką nierejestrowaną i braku jej dostarczenia, zwrot nie zostanie uznany.

Płatność zwrotna zostanie zrealizowana przy użyciu tej samej metody płatności, którą konsument zastosował w pierwotnej transakcji, chyba że strony wyraźnie postanowią inaczej.

Odmowa przyjęcia zwrotu

Może nastąpić wówczas jeśli zwracany produkt nosi ślady uszkodzenia (rysy, odpryski, zmieniony kolor i podobne). Konsument odpowiada materialnie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do oceny ich właściwości, cech i funkcjonalności.

W razie pytań zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

FORMULARZ REKLAMACJI

* za konsumenta uważa się każdą osobę fizyczną działającą w celach, które nie mieszczą się w ramach ani prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, ani samodzielnej działalności zawodowej.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów